preskoči na sadržaj
Vijesti

OBRADA LEKTIRE „MALI PRINC“

 

OBRADA LEKTIRE „MALI PRINC“

NA KREATIVAN NAČIN


Kako sat lektire može biti zabavan uvjerio nas je učitelj hrvatskog jezika Josip Jakobović. U suradnji sa školskom psihologinjom Marijom Jurić učitelj je osmislio obradu lektire „Mali princ“ na drugačiji način. S obzirom da je škola u projektu „Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost“ osječke udruge Klikeraj, dobili smo didaktički materijal za poticanje kreativnosti. Igru „Najveći jezik“ koja sadržava devet kocaka s različitim apstraktnim sličicama učenici 8.b razreda iskoristili su na satu lektire tako što je učitelj odabrao devet sličica, a zadatak je učenika bio iskoristiti kocke i navesti devet najzanimljivijih dijelova iz priče Mali princ. Učenici su pozitivno reagirali na ovakav način rada te su oslobodili svoju kreativnost i maštu. Ovo je pokazatelj kako su učenici željni novog i zanimljivijeg pristupa procesu učenja jer najviše učimo kroz igru.

Na kraju sata učenike se pitalo za evaluaciju i povratnu informaciju. Evo što su rekle učenice 8. b razreda o ovom načinu obrade lektire na satu hrvatskog jezika.

„Imali smo obradu lektire na novi i zanimljiviji način. Kocke sa sličicama potiču nas na kreativnost, da vidimo širu sliku nečega, a ne samo ono što vidimo na prvi pogled. Na nov način smo stvorili i otkrili odnos prema učenju. Uvidjeli smo da postoji bezbroj kombinacija povezivanja. Stvorili smo novi pogled na učenje i oslobodili se ograničenja u kojemu stvari nismo gledali drugačije. Naučili smo da učenje ne mora uvijek biti ozbiljno, već da učiti možemo i kroz igru na kreativan način. Igrali smo se različitim kombinacijama, povezivali smo nespojivo, ali isto tako logično. Razmišljali smo „Što bi bilo kada ne bi bilo tako, nego ovako?“. Ideja o ovakvom načinu radu može se primijeniti u raznim stvarima. Ove tehnike možemo primijeniti za stvaranje nečega, npr. s kockama možemo uz malo mašte i kreativnosti stvoriti sami neku svoju priču. Na ovakav način učenje je zanimljivije. Bilo nam je zanimljivo susresti se s nečim drugačijim.“

                                                        Elena Kovačević, Marina Gašpić i Marina Šarac, učenice 8.b razreda

Kada se učenike potiče na kreativnost, učenje je zabavnije i učinak je veći, a ujedno stvaramo i ugodnu radnu atmosferu. Nadamo se da će ovo postati primjer dobre prakse za sat lektire te da će potaknuti učenike na čitateljske navike i učenje.

Marija Jurić, školska psihologinja

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marijela Đeri   datum: 31. 3. 2017.

 


 


 



 


 


Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa
Koliko knjiga pročitaš mjesečno?






Oglasna ploča

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju