preskoči na sadržaj
Vijesti

LAJKAM SIGURNOST NA INTERNETU

 

Tjedan sigurnijeg Interneta:

LAJKAM SIGURNOST NA INTERNETU


Svake godine na drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca tisuće ljudi diljem svijeta se udruže kako bi sudjelovali u događajima i aktivnostima kojima žele podići svijest o sigurnosnim problemima na internetu. Taj daj nazvali su Dan sigurnijeg interneta. Budući da je ovo jako važna tema današnjice, naša škola odlučila je cijeli tjedan posvetiti ovoj temi. U sklopu ovog tjedna pedagoginja Barbara Glavina, psihologinja Marija Jurić i učiteljica Informatike Marijela Miletić provele su brojne aktivnosti za učenike škole.

Učiteljica Informatike je na satima Informatike taj tjedan razgovarala s učenicima o sigurnosti na Internetu te su zajedno pogledali nekoliko edukativnih videa na tu temu. Osim toga, na sam Dan sigurnijeg Interneta, učenici 6.a okušali su se u rješavanju online kviza. Nadalje, pedagoginja je održala radionice u 3.b, 5. i 7. razredima, a psihologinja u 6. razredima. Pedagoginja i psihologinja održale su i kratku radionicu s učenicima koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Senzo-motorička igraonica.

U 3.b razredu održana je radionica „Ja na Internetu“. Učenici su sa pedagoginjom razgovarali o prednostima i nedostacima Interneta, društvenim mrežama koje koriste te provođenju vremena na Internetu. Nakon rasprave učenici su imali zadatak nacrtati kako oni provode slobodno vrijeme uz Internet, a zatim su dobili i domaću zadaću, odnosno zadatak ispitati svoje roditelje o Internetu pomoću ankete koju je izradio Centar za sigurniji Internet. Učenici koji pohađaju Senzo-motoričku igraonicu pridružili su se obilježavanju sigurnijeg Interneta igrajući u skupinama Memori Sigurno surfanje.

5. razredi sudjelovali su na radionici „#lijepa riječ za ljepši Internet“. Učenici su prvo odgledali video s istim nazivom, a zatim raspravljali o cyberbullingu i osjećajima žrtvi nasilja. Učenicima su predstavljana dva plakata sa stranicama mržnje na Facebooku i Instagramu. Zadatak je bio poistovjetiti se s osobama s plakata i razmisliti o njihovim osjećajima te smo došli do zaključka da riječi ponekad bole vise od udarca. Vođeni tom mišlju učenici su na isprintani Facebook status napisali neku lijepu riječ ili rečenicu koju bi uputili osobi na plakatu. Svaki učenik pročitao je na glas svoj status, a ostali učenici su ga „lajkali“ podižući u zrak svoje Lajk palice. Na kraju radionice učenicima su podijeljene edukativne brošure „Kako zaštititi dijete u svijetu Interneta“.

Učenici 6. razreda sudjelovali su u radionici „Bonton na društvenim mrežama“. Učenici su sa psihologinjom razgovarali o pravilima lijepog ponašanja na internetu te su se upoznali s pojmom NETIQUETTE. Navodili su primjere prihvatljive i neprihvatljive komunikacije na internetu općenito te su svoje znanje i ideje prenijeli na edukativno-informativnog plakat koji je izložen u holu škole za učenike i nastavnike. Zanimljivo je kako su učenici uz bonton na društvenim mrežama ilustrirali i poznate ikone za pojedinačnu društvenu mrežu ili aplikaciju. Također su ponovili pitanje sigurnosti i osobnih podataka na internetu.

7. razredi sudjelovali su na radionici „Kako se zaštititi na Facebooku“. Učenici su sa pedagoginjom razgovarali o društvenim mrežama i opasnostima s kojima se mogu susresti na tim mrežama, a zatim su u grupama osmislili pravila za dijeljenja podataka, dodavanje prijatelja, pisanje statusa i prijavu neželjenog sadržaja na Facebooku.

Učenički radovi postavljeni su na panoe u hol škole kako bi svi mogli vidjeti što smo radili i dodatno se informirati o sigurnosti na Internetu.

 

                                                                Barbara Glavina, šk. pedagoginja



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marijela Đeri   datum: 14. 2. 2017.

 


 


 



 


 


Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa
Koliko knjiga pročitaš mjesečno?






Oglasna ploča

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju